среда, 9. септембар 2015.

insert post name here// ne znam sta da napisem ovde

hejj pipzi, kako ste? 

stvarno mi nedostaje pisanje iako je proslo nedelju dana, a stvarno ne mogu svoju situaciju trenutno da spojim u neku celinu, jer bi to zahtevalo da se vratim 3 godine unazad, a ja ne znam koliko bi to dugo trajalo.
samo bih vam dala ovaj primer: 
dobijete 1 na pocetku godine, a 5 na kraju polugodista. necete moci da imate 4.
stvar je u tome sto nas neke stvari stalno proganjaju,
neke stvari koje su se pre cinile bezazlenim, a kasnije su svarno mnogo ozbiljnije.
ili kada ste sigurni da niste zaljubljeni u nekog, a onda se on nasmeje i te predivne braon oci 
vam prosto ucine nesto  da srce, od srece valjda, pocinje da boli, ne samo psihicki nego i fizicki.
a onda.. bam! kazete neku glupost i pokvarite celu situaciju.

pa, da budem iskrena, zbog takve osobe sam prosle godine donela neke izbore,
a onda sam se zapitala, nisam li ja to stvarno zelela?
iii, eto dokaza da smo srodne duse haha.
ok, kontate da je u pitanju ljubav, iliti simpatija, ili kako god
bi to nazvali u starijim razredima osnovne skole.

nego, random informacija, ovo sam procitala na internetu i stvarno je prezanimljivo,
dakle po legendi ljudi su u pocetku iimali 4 oka, usiju, nogu, ruku i 2 nosa, usta i to.
sad, zevs se uplasio njihove moci, i podelio ih na dva dela.
i zato, mi moramo naci nas drugi deo, iliti srodnu dusu.
kul, ha?

nego, nisam vam ispricala celu pricu, ali mislim da je ovo za sad dovoljno.
nikada nisam mislila da bih pisala ovu vrstu posta!

paa, hvala sto ste citali,
-m.h.-

4 коментара:

  1. Volim ovakve postove.Sasvim te razumem...Meni se na kraju petog desila jedna cudna naizgled bezazlena stvar koja me sad proganja toliko da nastavnicu engleskog ne mogu da pogledam u oci.Nije blam,sramota ili nesto slicno.Samo laz..Legenda je cool ali ja ne znam kako cu naci srodnu dusu sa obzirom da samo jedan debil kao sto sam ja postoji.Odican post :D

    ОдговориИзбриши
  2. Hahaha legenda me je oduvala hahah xd ♥ super!Ostatak posta je divan !!!
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ti si carica ! Legenda je nasmejala i moju mamu hahah xDD Stvarno volim ovakve ,,jednominutne'' update postove ! Samo furaj dalje :3

    ksokso
    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Post je i više nego odličan! A legenda je bila kao šlag na torti, sada ću o tome stalno da razmišljam. :D

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши