понедељак, 6. јул 2015.

Welcome to Life of Paradise

-Nisam baš sigurna kako bih trebala da započnem ovaj post.
Okej, pa, zdravo?
Da, to je dobar početak.
-Dobrodošli na moj blog :)
Trenutno ne bih odavala moje ime, niti koliko imam godina. Razlog? Imam i dva. 
Prvi je- ne bih želela da se nečija mišljenje o mom blogu svodi na moj privatan život.
Drugi- najviše od svega bih mrzela da mi neko iz rl-a naiđe na blog. 
Svakako me možete zvati, Mrs Honey.
Razlog? Nema ga. Kao ni za ime bloga. Nasumično pobacane reči. 


Tako da, kada smo sa time završili, rećiću vam neke stvari o sebi.
Dakle, opsednuta sam knjigama i filmovima, tako da će dosta postova biti na tu temu.
Mrzim zimu, proleće i jesen, dakle sve što nije leto.
Volim DIY projekte, ali nikako nemam živaca da sama smislim neke stvari, mada će verovatno biti
i takvih postova, s obzirom na to da vrlo brzo menjam mišljenje.
Volim da čitam blogove, Mnogo.


I trenutno ne bih želela da pročitam ovaj post iznova. jer ću se pojesti od muke. Sigurna sam da zvuči
priglupo. Ali dobro. 
Dakle pisaću o tinejdžerskim stvarima, tako da se neću ograničavati na jednu temu, jer je to
S.M.O.R.N.O.
I eto, toliko o meni :) 
Novi post ću pisati svaki dan. Osim ako me mrzi. Ali neće. Nadam se.

Do sledećeg posta,
Mrs Honey. 

9 коментара: