среда, 29. јул 2015.

Kardašijanka u 5 minuta (LAKO, MI ZNAMO KAKO!)

Ćao piplz :* Šta ima? Počećemo sa nepotrebnim odugovlačenjem, jer tako najbolji blogeri rade :)
Ustajete iz kreveta. Odlazite u kuhinju (sa mobilnim telefonom, već uveliko u rukama

) i stavljate u usta ono što opipate. Gotovi ste, i odlazite u WC da izvršite privatne stvari. Gledate se u ogledalo, i gorite od želje da budete Kardašijanka.
Svima nam se ovo desilo. Priznajte. A danas za vas pravim priručnik- Kardašijan za 5 minuta! Uskoro će biti objavljen i kao knjiga, kada me ljudi iz izdavačkog sveta otkriju.

Minut 1: Savršen selfi


Za ovo će vam trebati malo više truda. Počnite od kupovine instagram pratioca- dovoljno će biti 5 do 6 miliona, za početak. Natrapajte bronzer na lice, potpuno je u redu ako ličite na Grdanu, zlu vilu, no o tome u sledećem koraku. Stanite u neku fejs pozu, napućite se i islikajte nekoliko desetina puta. Na kraju ne zaboravite da.dodate "spontana".

Minut 2: Konture

Počećete od bolesno mnogo hajlajtera ispod očiju, par bočica po obrazu bi bilo dovoljno. Nasmešite se i stavite isto toliko rumenila, ali gledajte da to izgleda što prirodnije. Senkom konturišite oblik nosa, ili još bolje, dajte 2000e na operaciju. Uvucite obraze poput ribe, i što tamnijim bronzerom popunite tu rupu. Voila!

Minut 3: Usne

Više ne morate davati pare na ubacivanje silikona u usne, jer tu je stara dobra flaša za vodu! Nemam ja šta da objašnjavam- odgovor nađite na instagramu. Nakon što postignete patkasta usta, kupite Macov ruž i olovku pa ih nanesite na vaše usne. Ipak, neka budu u boji vaših usta, jer, promovisanje prirodne lepote je ono što mi i želimo. 

Minut 4: Opsesija sa One Direction

I to najviše Hari Stajls. Slobodno ih mešajte sa 5sos, pogotovo kada trebate da ih najavite na Billboard Awards (upravo sam istrazila xD). Ukoliko, ipak, ne volitr One Direction (što je savršeno neprihvatlhivo) poslužiće i najlepši dečak u školi (onaj na koga se sve devojčice pale).

Minut 5: Budite nezadovoljni bez obzira na to koliko ste savršeni

Baš kao i Kim, žalite za danima kada ste imali par godina manje, a samim tim i fizički izgledate drugačije. Savršenstvo je jedino što dolazi u obzir. Zapravo, nabeđeno savršenstvo, ali štagod. Way to go Kim!

I to bi bilo to :) 
Nadam se da ste uživali, i bajj :)

*Cilj ovog posta nije omaložavanje, ismevanje, ili bilo kakva vrsta mržnje, već isključivo zabava.
**U glavnom je korišćen sarkazam.
***Ja volim Kardašijanke. (♡)

10 коментара:

  1. Ovo je jedan od najkreativnijih postova koje sam ikad vidjela... Jako mi se sviđa i sve si jako dobro opisala... Selfiji idu odmah na početak, jer su Kardašijani zbilja kao "vlasnici savršenih selfija"... Nadam se da ćeš objaviti knjigu ;) Jedva čekam novi post...


    whiteness3.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelep post!!!!
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post,nasmejala si me.Ovo sam sa 10 godina svako jutro sebi govorila haha.Ja sam probala tosa cepom i za malo sebi nisam isekla jezik..Tako da..Ahha.

    ОдговориИзбриши
  4. Haha jaoj super post,bas si me nasmejala ..samo tako nastavi draga <3
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,hvala u svakom slucaju! <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/2015/08/favoriti-jula-recenzija.html#_=_

    ОдговориИзбриши
  5. Hhahahahahahahahahahaha carica siiiiiii,umirem od semha;D:$
    teengirl2003.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши