среда, 8. јул 2015.

My Favourite Movies for Summer

Otkad je leto počelo, ne prođe dan da ne pogledam bar jedan film. Ja sam izbirljiva po pitanju filmova, pa ako ste i vi, možda će vam ovo pomoći.
-Inače, možda će vam ovo biti smešno, ali kad god hoću da gledam neki film, pogledam na nekom sajtu za roditelje za koje je godine primeran xD.
Ok, pa počnimo...
1. Teen Beach 2 (2015)





Opis: (prevodim sa engleskog, pa možda ima grešaka xd) U sadašnjem vremenu, Lela i Taner, kao i ostali likovi filma "Wet Side Story" dolaze u posetu Brejdiju i Mak.
Moje mišljenje: Film mi je simpatičan, i mnogo mi se više dopada nego prvi deo, ali u nekim delovima mi je postajao dosadan :)
Ocena na sajtu Imdb: 6,7/10
Moja ocena: 7/10
Film možete naći na ovom linku: http://www.videotrazilica.com/filmovi-sa-prevodom/25537-teen-beach-movie--2013--sa-prevodom-online

2. Expelled (2014)


Opis: Felix je čuven po svojim psinama i šalama u školi i po tome što se iz nevolje uvek izvuče svojim šarmom. Ali nakon trećeg prekršaja, direktoru je prekrdašilo i izbacuje ga iz škole.
Nikad do sada poražen, Felix pribegava svojim zloglasnim metodama i sa bratom i prijateljima
smišlja plan kako da to što je izbačen sakrije od svojih roditelja…
Moje mišljenje: Film mi se jako dopao, pogotovo zato što Feliksa glumi Cameron Dallas *zaljubljen emoji ovde*, ali moram reći da je pun stereotipa koji se koriste u tim "high-school filmovima".
Ocena na sajtu Imdb: 5/10
Moja ocena: 8,5/10
Film sa prevodom možete naći na ovom linku: http://filmotopia.com/online-filmovi-sa-prevodom/expelled/

3. The DUFF (2015) 


Opis: Bjanka je na završnoj godini srednje škole. Ali, njen svet je pred raspadom kad sazna da je ostali đaci znaju kao „Ružnu debelu prijateljicu“. Zato, uprkos upozorenju od strane omiljenog nastavnika, ona se ne obazire na potencijalne opasnosti veze sa Tobijem, već traži od simpatičnog šaljivdžije Veslija da joj pomogne u stvaranju novog imidža…
Moje mišljenje: Isto kao i za Expelled, i ovo je nekako puno stereotipa, ali ima neku originalnost. Ipak, ostavio mi je dobar utisak.
Ocena na sajtu Imdb: 6,6/10
Moja ocena: 9/10
Film možete pogledati ovde: http://filmotopia.com/online-filmovi-sa-prevodom/the-duff

4. Percy Jackson and The Olympians: The Lighting Thief (2010)


Opis: Iako je dvadeset prvi vek, bogovi i ostala mitska bica sa Olimpa izasli su iz stranica udzbenika o grckoj mitologiji ucenika Persija Dzeksona i usli u njegov zivot. Pritom, uopste nisu srecni zbog toga: neko je ukrao munju koja pripada bogu Zevsu i Persi je prvi na listi osumnjicenih. Jos vise nevolja je izazvao iznenadni nestanak njegove majke. Dok Persi pokusava da se navikne na svoj novootkriveni status poluboga (njegov otac je Posejdon), odjednom postaje deo sukoba titana sa planine Olimp. Oni i njegovi prijatelji krecu u avanturu po citavoj zemlji kako bi uhvatili pravog kradljivca munje, spasili Persijevu mamu i otkrili istinu koja je mocnija i od samih bogova.
Moje mišljenje: Ovaj sam film tek skoro otkrila, i mogu vam reći da je odličan. Ipak, ne dopada mi se što ne prati knjigu :/.
Ocena na sajtu Imdb: 5,9
Moja ocena: 9,5/10
Film možete pogledati ovde: http://onlinefilmovisaprevodom.com/percy-jackson-the-olympians-the-lightning-thief-2010-online/

To je to za ovaj post, jer kao što sam rekla, izbirljiva sam, pa mi samo par filmova ostavi utisak. Nadam se da vam se svideo post :)

Toliko,
Mrs. Honey.

3 коментара:

  1. Анониман8. јул 2015. 12:43

    Super post. Odgledala sam drugi i treći film. Na mene je jači utisak ostavio ''The Duff''. Odgledaću i neki od preostala dva. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман18. јул 2015. 00:16

    Hvala za predloge ,sigurno cu pogledati neki od ovih filmova(ili sve) samo da pitam ko zna molim vas da li može teen beach 2 da se gleda online?

    ОдговориИзбриши