среда, 22. јул 2015.

Favourite Instagram Accounts

Ćao svima :) 
Jako sam uzbuđena što se tiče današnjeg posta.
Jer...... ovo je collab!
I ne bilo koji :) 
Već sa Milicom Stanišić, sa bloga Style On First Place (klik za otvaranje)
Bila sam presrećna kada je prihvatila ideju, tako da, potrudiću se da napišem ovaj post što bolje.
Dakle, dogovorile smo se da ovo bude post na temu My Favourite Instagram Accounts.
Mene možete zapratiti na instagramu koji sam napravila za blog, jer ja generalno ni nemam ličan instagram, sem jednog, na kome prosto samo lajkujem slike. Blog-insta posetite klikom OVDE

Krenimo :)




Definitvino jedan od mojih omiljenih naloga. Ja zaista obozavam tumblr (sto ste mogli da pretpostavite), a omiljeni su mi tumblr transparenti, iliti tumblr png, a na ovoj stranici ih ima dosta, i svi su zaista prelepi, tako da, ako volite slatke slicice, ovaj nalog je definitivno moja preporuka ;).



Ovaj nalog svakodnevno posecujem, iz razloga sto je po mom misljenju jednostavno savrsen. Ima prelepih slika, opet, tumblrish, i zbog njega uvek pozelim da sam bogata, ili tako nesto :)
Takodje, jako je inspirativan i ako volite DIY projekte, definitivno vam preporucujem da bacite pogled, mozda vam da neku ideju :)




Ako volite instagram, za ovaj nalog ste definitvino culi. Devojka koja vodi nalog ima zaista neverovatan stil, fotografije postavlja cesto, sve su savrsenog kvaliteta, i izgledaju jako profesionalno, pa nije ni cudo sto ima 1.5 milion pratilaca :) Ukoliko volite modu, ovaj nalog je must have na vasoj following listi.



Mislim da za ovo nije potrebno objasnjenje. Tamara je odlicna blogerka, ali i ima prekrasne fotografije. Pune su boja, a to je ono sto mene privlaci kod instagram naloga. Zaista mislim da bi svako morao barem da baci pogled na njen nalog. Meni svaka njena fotografija donosi osmeh na lice :)



Razlog zbog kog volim ovaj nalog definitivno nije Cara Delevigne, stavise, nju i ne gotivim toliko. 
Razlog zbog kog ga pratim jeste nacin na koji devojka koja ga vodi (recimo) preplice tumblr fotografije sa Carinim. Ovaj nalog nije toliko popularan, ali svakako je moja preporuka :)

To bi bilo to sto se tice mojih top 5 (koji i nisu poredjani po redu :)) instagram profila.
Nadam se da vam se post dopao :)
Koje vi instagram profile svakodnevno posecujete?

Toliko, 
Mrs Honey.





6 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada kako si napisala i prezentovala ovaj post. Od ovih profila sam čula samo za Tamarin, tako da ću definitivno i ostale zapratiti. Mnogo mi je drago da smo ti i ja napisale baš ovaj collab post i nadam se da ćemo uskoro napisati još jedan. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post <3 Od ovih profila pratim Tamarin, a ostale ću posjetiti :) ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Pa po meni najbolje izgleda 3.nalog,ali ja nemam instagram tako da steta,nemogu da vidim u potpunosti nalog.

    P.S.videla sam i Milicin post.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Iskreno obozavam instagram , ali ne pratim ni jedan od ovih naloga XDD Posteicu ih ;-)

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post, od tih znam samo Tamarin instagram; ali zapraticu i ostale. Blog ti je super i pratim te, ako hoces i ti mene:

    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши