петак, 28. август 2015.

My TVD obsession + Favourite songs, collab with Ana

For over a century, I have lived in secret-- hiding in the shadows, alone in the world. Until now. I am a vampire, and this is my story. I shouldn't have come home. I know the riskbut I had no choice. I have to know her.
Heeej, evo osobe koja je odgledala season1 TVD-a u 2 dana, jeeej. 
Uglavnom, serija je odlicna, so jep.
Plakaacu, mrzim i Elenu i Ketrin i Stefana i Dejmona, jedino volim Korelajn, ali samo sa Stefanom, a mrzim Stelenu, ona ga ne zasluzuje, ne znam zašto ali tako je, a mrzim i Delenu, jer treba da bude STELENA, a jedino što volim, pored Steroline, je Stamon (proverih na Wiki, tako im je ship name. Ne, ne shipujem ih onako, nego samo bromance :)) OKEJ IZBACILA SAM SVE IZ SEBE. 
Shall we start? 



Dakle, Ana sa ovog bloga (sad biste, kao, trebali da ga otvorite, khm, uradite to odmah, khm) me je pitala za collab, i naravno nisam mogla da odbijem. Predložila je ovu ideju, i meni se dopala, ma krenimo :)

1. 5sos- She's kinda hot



Ova pesma mi se u početku uopšte nije dopala, iako obožavam 5sos, ali nakon što sam je poslušala par puta, stvarno, stvarno mi se dopala, i slobodno mogu reći da mi je ovo jedna od najomiljenijih pesama :)

2. Ed Sheeran- Photopgraph



Mislim da većina nas zna ovu pesmu, i iskreno meni se mnogo sviđa. Ne znam, čak me je nekoliko puta rasplakala, a mene teško da nešto rasplače sem tvd-a, tako da eto vam opisa :)

3. Nirvana- Lithium



Ovo je bukvalno najlepša pesma svih vremena. Volim Nirvanine pesme, nekako su duboke (ok.. lol), a ova me uvek ostavlja bez teksta. Yep.

4. Demi Lovato- Cool for the summer

4. 

Onako, znate, i sviđa mi se i ne, ali bez obzira je puštam ponovo i ponovo, tako da, definitivno zaslužuje mesto ovde.. Nije jedna od pesama koje uvek možeš čuti i ne razlikovati je od ostalih.

5. Maroon 5- Feelings



Ovu pesmu sam slučajno pronašla, pa sam sinula da imam šta da slušam. Kada bih je jednom rečju opisala, to bi bilo čudno. Ne znam zašto, ali tako je :) definitivno preporučujem za kada  želite da skrenete misli sa nečega, što je otprilike zašto sam je i ja slušala.

6. Rixton- Me and my broken heart



Slučajno sam je čula i potražila. a pesma je jako lepa ujutru, kada se spremate za školu ili uveče, ne znam, nekako je  'uzbudljiva'.

7. John Newman- Love me again



Ovo se vrtelo na toj reklami za exit, i uglavnom je slušam zbog refrena, koji  mi se jako sviđa, ali ostatak i nije ništa posebno.

8. Lana Del Rey- Summertime Sadness



Za grandž dane.

9. Lorde-White teeth teens



Iskreno, ni ne razumem ovu pesmu, ali sam opsednuta ponekad, tako da, ne znam, dopada mi se :)

10.Ellie Goulding- Burn



Pa, ne znam šta da kažem o njoj sem da je lepa.

Ne znam, nisam ni zašta, razmišljam samo o tvdu i tako..
Ako ga neko voli, neka se javi, želim da smaram nekoga koga zanima, hvala!

mrs honey (to be changed)


8 коментара:

  1. TVD ne gledam, ali ako ikad budeš počela da gledaš PLL, tu sam da diskutujemo. ☺ Nekolicinu pesama iz posta obožavam. ♥

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. hahaha potpuno razlicito,ja znam možda samo 2 pesme xd .Pocetak uopse nisam razumela hahah xd(ne gledam serije) haha xd
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlične pjesme :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ <- giveaway u toku!

    ОдговориИзбриши
  4. Pjesme su super, i ja obožavam TVD, Kerolajn mi je omiljenaa! :))

    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Pjesme su super, i ja obožavam TVD, Kerolajn mi je omiljenaa! :))

    myfdiaary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super ti je blog:)
    Ne slusam ove pesme,ali Lithium mi je omiljena:D
    Moja faca kad sam videla da jos neko voli Nirvanu je nezamisljiva xD
    teengirl2003.blogpsot.com

    ОдговориИзбриши