понедељак, 30. мај 2016.

Naslov posta #1

Ko se vratio iz novogodišnje depresije? Ja ne, ali ono šta da se radi ide život pa ide :)
Oke znači prema mojim khm proračunima ovako će izledati moje naredne 3 godine:
2017- bolja nego 2016
2018- najbolja
2019- isto kao 2016, ali ono bar smo spremni na to :)
(ako želite da razumete ovo što sam upravo nalupala, skoknite na moj post iz 5. januara, što je lako jer je zapravo poslednji koji sam napisala.)

Daklem, khm, raspust se bliži ali iz nekog razloga mu se ne radujem kao prošlom, nemam pojma, verovatno ima veze sa nekim dečkom iz škole koji je verovatno razlog zbog kog me trenutno ne zanimaju devojke, ali šta da se radi.

Kad smo kod dečka, pre 4 dana je bilo 4 meseca od kad ne mogu spavati zbog njega aka osobe s kojom u životu reč nisam progovorila, tako da da fan fekt.

Nemam vam ja pojma ljudi moji, ovi postovi koje ja objavljujem su skrooz nasumični tako da mi stvarno teško ide smišljanje naziva.

*zvuk zvonceta* IDEEEJAA!! smisliću isti naziv i dodavati brojeve, juhu.

Uglavnom, pomfrit koji upravo jedem je mnogo slan i povratiću.

Takođe želim da budem vegan.

Okee, mnogo fala na čitanju ajaj vidimo se u tipa septembru

(nakon čitanja ovog posta, shvatih vam ja ljudi moji da čini da izgledam kao neko sa dosta mentalnih problema, ali obećavam nemam ih baš toliko.)

3 коментара:

  1. Mislim da bi smo se dobro slagale.Mentalni problemi mi nemalo ne smetaju posto mi je ceo organizam jedan veliki problem tako da mozemo da budemo cimerke (*crazy laugh* ).Da,da...inace imas dara i volela bih da cesce pises jer sam povratila sok od smeha.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман4. јун 2016. 10:43

    Vegan? LOL love you gurl ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  3. Post je super,haha.Nasmejala si me..☻♥

    Uclanila sam se ako zelis uzvrati♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши