уторак, 5. јануар 2016.

Prvih 5 dana ove (terrible) godine :)

Huh ćao. Okej odmah ću da počnem.
****** mrzim ovu ****** godinu. Inače ne psujem nikada (skoro), ali ova ****** godina je usrana, života mi. I zaslužuje psovke. Užasne. Samo što ja ne znam ni jednu psovku sem ****** i isto to na engleskom. A ne svrstavam sranje u psovke jer je ono zapravo dobro i bez njega bi smo svi pomrli.
Ja sam toliki kreten. Jeste da imam milijardu problema koji su zapravo jedan problem i da mi je život početkom 2016... hm evo da vam opišem: imate onaj ceo fensi red domina i samo srušite jednu i sve (ili u mom slučaju pola) popadaju.
Jebiga.
Plašim se da će neko koga poznajem naći ovaj blog i prepoznati me. Ali za probleme zna samo moja drugarica i to polovično. I moji roditelji i cela familija ali ne znaju da JA imam probleme zbog onoga što oni znaju. Ali nisam ja važna u toj priči. Ali ni oni ne smeju da nađu ovo. Niko.

Nego stvarno bih volela da imam brata ili sestru. Da li ima ovde nekoga ko se tako oseća? Ako ima moolim vas napišite mi u komentarima (ako čitate ovo).

Previše sam se otvorila u ovom ******* postu. I neko će skontati. Garant. Ako se nađe ovde.

Fak.
Volela bih da znam francuski nemački španski bilo šta... onda bih pisala na tom jeziku. Jer garant nikome ne bi palo napamet da traži nešto na italijanskom od ljudi koje ja poznajem. Učim drugi strani
jezik ali ne ne ne. Ne znam ti ja to ništa.

A što je najgore ne plačem. Nikome ne govorim ništa. Sem možda blogu, sada u ovom trenutku. Polovično.
Evo kad sam počela evo ga i razlog što imam blog: kad sam prošle godine pročitala girl online ta stvar mi se jakojako dopala  anonimnost i sve al nisam znala da sam mnogo dobru stvar uradila sa anonimnošću.
Kredit autorki knjige (ne pišem ime, za slučaj da neko od ljudi koje poznajem pretraži ovo).

Nego ozbiljno mislim da iskucam post na engleskom da bi prevod bio tačniji i stavim ga u prevodilac da mi prevede na nešto tipa španski. Francuski. Italijanski. Nemački. O sad sam se setila još jedne psovke. Doduše nije psovka, nego ista ona stvar bez koje bismo pomrli samo na drugom jeziku.

To vam je prijatelji moji. Uživajte na raspustu i imajte dobru 2016. godinu. A sada, slika kako bi vam se nešto kul prikazalo na bloger tabli:

3 коментара:

  1. aha ,i ja hocu brata ili sestru.Imas moju podrsku,sve ima kraj.Proci ce.

    ОдговориИзбриши
  2. Zao mi je sto ti je godina lose poocela, zelim ti svu srecu da se popravi stanje. Osmeh na lice!!
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Zao mi je sto ti je ova godina lose pocela, ma bice bolje. Opusti se, i razmisljaj pozitivno..♥♥

    Na mom blogu je post "Kako postati streber" pa pogledaj. :)http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши