четвртак, 9. јул 2015.

When Bored- Tumblrish Room Decor

-Na YT-u sam našla dosta videa na temu leta (duhh), ali nisam našla ono što je meni trebalo- 
kako ubiti dosadu kada je 10 stepeni napolju i sigurni ste da nećete kročiti iz kuće naredna dva meseca xd. 
Ipak, pala mi je napamet ideja da napravim svoje tropsko mesto, na koje bi i ljudi sa tumblr stilom života  bili ljubomorni (ok ovde preterujem), ovde, u kući. Pa, evo nekoliko idejica.. :)


Možda ne možemo imati tu vrstu savršenstva, ali uvek možemo ukrasti neku ideju.
Umesto lampica upalite stonu lampu (koja, btw, u mom slučaju skuplja prašinu još od kraja školske godine), umesto Macbook-a dobro će poslužiti i kompjuter koji već imate, a savršeno uređeni zid i nije problem napraviti. Isečci iz novina, crteži i možda neke slike koje imate- voila!


Za malo tog grunge efekta mogu poslužiti i obični posteri. Što se dodataka, u vidu držača za olovke, organizera, kalendara itd, tiče, na Pinterestu imaa brdo ideja koje možete sprovesti u delo sa stvarima koje su vam ispred nosa :)


Cveće uvek dobro dođe, bilo pravo ili veštačko. Odličan je dekor, pogotovo ako nemate više ideja :)

A kada smo sa uređivanjem završili, vreme je da dohvatimo laptop, uključimo film i napravimo sebi nešto za jelo, Postoji toliko lakih recepata, i skroz je okej ako je kalorično. Ipak je raspust, i vreme je za odmor!
Kad već pričamo o hrani, tek sam sada shvatila koliko sam gladna xd. Izvinite me, ja vas ostavljam da uživate u slikama :)










Toliko,
Mrs Honey.

8 коментара:

  1. Odlican post, samo ovako nastavii :D
    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/07/recenzijamaybelline-fit-me.html -novi post, devojke uclanite se u moj blog i ukoliko to uradite uclanicu se i ja u vas :D

    ОдговориИзбриши
  2. Super post i odlične ideje. Možda primenim neke. :D
    PS: Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj ako ti se dopadne. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. ODLICAN POST.Super blog vec sam uclanjena nadam se da ces se i ti uclaniti u moj blog.Trazila sam DIY ideje jer jakkoo zelim da preuredim sobu.Moja soba je vise sredjena u fazonu ,,ostavi gde hoces'' tako da ce mi tvoje DIY ideje pomoci da malo upotpunim zidove.Hvala puno ;) ♥♥♥.

    oneloveonestyle.blogspot.com ps poseti i uclani se :) ako nije problem :)

    ОдговориИзбриши
  4. WOW , i ti si zavisna od tumbler-a ??? YAY !! Našao sam fellow zavisnika xDDD Inače slike su EXtra.

    ОдговориИзбриши