среда, 16. септембар 2015.

Prvi post- komentarisanje

ookej, dakle moji sadasnji komentari su crveni, a post je normalan, crni.
uzivajte!

-Nisam baš sigurna kako bih trebala da započnem ovaj post. inace to sam ja pokusavam da ispadnem girl online ok
Okej, pa, zdravo? 
Da, to je dobar početak.
-Dobrodošli na moj blog :) ove crtice su tu za urednost bloga :)
Trenutno ne bih odavala moje ime, niti koliko imam godina. Razlog? Imam i dva. 
Prvi je- ne bih želela da se nečija mišljenje o mom blogu svodi na moj privatan život.
Drugi- najviše od svega bih mrzela da mi neko iz rl-a naiđe na blog. 
Svakako me možete zvati, Mrs Honey.

Razlog? Nema ga. Kao ni za ime bloga. Nasumično pobacane reči. jeste,vala. nego, ostajem na mrs honey. 

ako da, kada smo sa time završili, rećiću vam neke stvari o sebi.
Dakle, opsednuta sam knjigama i filmovima, tako da će dosta postova biti na tu temu. ako mogu da primetim, samo je jedan post na tu temu i svodi se na 90% linkova i 10% mog misljenja okok
Mrzim zimu, proleće i jesen, dakle sve što nije leto. ahh, kako je tad skolska godina daleko izgledala
Volim DIY projekte, ali nikako nemam živaca da sama smislim neke stvari, mada će verovatno biti
i takvih postova, s obzirom na to da vrlo brzo menjam mišljenje. promenjeno je misljenje, i nema diy postova
Volim da čitam blogove, Mnogo. lepo je znati.


I trenutno ne bih želela da pročitam ovaj post iznova. jer ću se pojesti od muke. Sigurna sam da zvuči
priglupo. Ali dobro. u pravu si. zvuci.
Dakle pisaću o tinejdžerskim stvarima, tako da se neću ograničavati na jednu temu, jer je to
S.M.O.R.N.O. jesam li ovo ja, ili ovo s.m.o.r.n.o. ispade iz nekog cliche tinejdzerskog srednja skola filma?
I eto, toliko o meni :) 
Novi post ću pisati svaki dan. Osim ako me mrzi. Ali neće. Nadam se. vidi cuda, mrzi te.

Do sledećeg posta,
Mrs Honey. ovo je koliko toliko ostalo isto.

Toliko druzino mjau mjau. Idem da gledam Pitch Perfect. Ejmi deluje tako inspirativno, a laptop mi je vreo. Baaaj!!!

Нема коментара:

Постави коментар