четвртак, 20. август 2015.

#BackToScHell- 3 fast and hopefully healthy breakfast ideas

Ćaoo :) okej, ovo mi je drugi put da stavljam postove na zakazivanje, pa poznavajući mene i moje znanje o vremenu, ovo će izaći u nekih 4h53min ujutru, ali koga briga!
U ovom postu pišem o brzim idejama za doručak, pogotovo kada idete u školu, pa krenimo :)


1. Chocolate Milkshake


Sastojci: pola avokada
mleko (kravlje ili sojino)
med
kakao 

Priprema: Dakle, verovatno se na internetu mogu pronači mere za ovo, ali ja ubacim koliko mislim da treba. Izblendajte sve dok ne dobijete gustu smesu. Inače, avokado se uopšte ne oseti, samo se koristi da bi se sastojci stegli.

Trik; dodajte više meda ukoliko želite da dobijete puding.

2. Popsicles


Sastojci: modle za sladoled ili čašica i štapić
sastojci po izboru

Priprema: ovde bukvalno možete da izblendate bilo šta, sipajte u modle i zaledite minimalno 4 sata (zavisi od sastojaka). Inače, modle mogu da se kupe u radnjama koje prodaju plastiku :D

3. Frozen Yoghurt kolačići


Sastojci: Grčki jogurt (ili običan)
Musli 
Med

Priprema: Na papir za pečenje sipajte male količina jogurta, i obliku u kojem želite kolačiće. Pospite muslijem i medom, i ostavite u frižideru oko sat vremena. Stvarno su ukusni, verujte :)

To je to za ovaj post, ideje nisu wow, ali ja sam tip osobe koji stvalja u usta ono što opipa, tako da sorry :) 

Baj :)



2 коментара:

  1. Sjajne ideje! Jedva cekam da probam nesto od ovoga, izgleda neodoljivo ukusno! ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se ali se secam kada sam probala avokado (prvi put)da sam pljinula i rakla:"Ovo je voce?!?!,Ima ukus luka i masti!"haha xd
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши