уторак, 28. јул 2015.

Kada nemaš šta da radiš-' SOUŠL KEŠLTI, Pismo meni iz prošlosti

Okeeeej :) Naslov, napisan je iz tri dela.
Prvi- kako se osećam.
Drugi- LALALALA I DONT WANNA BE ANOTHER SOCIAL CASUALTY od fajv sosa. Odlična pesma, stvarno.
Treći- Ono što je zapravo tema posta :)
Pisaću najglupljoj, najneuglednijoj, najnaivnijoj osobi na svetu! :)
Krenimo.

Draga Ja iz prošlosti,
Promeni stav. Uradi nešto sa crvenilom na licu (aloo, nije tu da bi ostalo!!). Ah, da, i nađi druge prijatelje. Postoji život i van telefona. Tamblr još nije mesto za tebe. Prednja kamera nije nešto što bi trebalo da koristiš (selfiji su loši. Pogotovo tvoji.). Što se matematike tiče, ne mogu te tu osuđivati, iste smo. Ne izigravaj grandž tambler depresivnu devojku, i ako ćeš to raditi, bar kupi odgovarajući čouker. Shvati školu OZBILJNO. Iako ne želiš. To nije mesto na kome se ljudi poštuju. Nađi neku novu frizuru i sprovedi je u delo, jer ono što imaš na glavi je savršeno aut. Ne umišljaj da ćeš se preseliti u Ameriku sa 16 godina i postati nova Selena Gomez, realnost je tu, a ona nije TOLIKO loša. Nemoj se previše nadati, pogotovo u periodu sredine juna- kraja jula 2014. godine. Isplakaćeš se kao nikada. Srećom, kroz par meseci ćeš čuti za 5 sos i to će biti odlično.

Za kraj, slušaj Soušl Kešlti.

I vi isto. Uživat' ćete.

Bajjj :)

P.S. 15 min nakon objavljivanja azuriram post da vam se izvinim jer je nekako khm, prazan, na nivou deteta iz 2. razreda? Pa, izvinite! :))

3 коментара:

  1. Nema veze,odlican je post.Uvek me nasmejes a takodje i razveselis svakim tvojim postom.Pesma nije losa mada i nije u mom stilu.Dugo sam trazil čouker i kada sam ga konacno nasla moja mama je izjavila da sa tim izgledam kao pas bez povodca -.-.Tako da nista od čokera.Super post jos jednom :) ♥

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Wow ! Ideja za post je odlicna i ime je , hmmm , kreativno ? xDD Stvarno odlican post. Najjaca si za tamblr grandz haha xDD Slicni smo u pogledu skole.... i matematike... upsi

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. hahaah divan post i super si me nasmejala :)

    ОдговориИзбриши