четвртак, 23. јул 2015.

A Key of Freedom: Turning off a phone

Evo mene sa iznenadnim nadahnućem za pisanje xD.
Dakle neću dužiti, imam inspiracije i za ostale stvari- ne želim da je izgubim.
Okej.. pa..

ISKLJUČILA SAM PROKLETI TELEFON



Okej, nekome će biti smešno što pišem post na ovu temu, ali iskreno, većina nas je opsednuta telefonom da nam on postaje najbolji prijatelj bez obzira šta sve sa njim preživiš- svađe, vređanja.. i da otprilike.

Ali kada se jednom osvrneš- sve lepe stvari si mogao proživeti i bez mobilnog. A kada ga isključiš, vređanja i svađe kao da ne mogu da te dohvate. Pokušavaju da izađu iz telefona, ali ti im ne dozvoljavaš. Zaglavio si ih jednim klikom na dugme za isključivanje. Čoveče, da sam znala da je tolicno potrebno za osećaj slobode, odavno bih to uradila. 


A kada ga uključim, što, nadam se, neće biti uskoro, wifi će ostati isključen. I to dugo,

A sada me izvinite, idem da rasipam svoju inspiraciju.

Tolikoo, baj 

2 коментара:

  1. Ja ga ne mogu isključiti kolko god se trudila xD

    GIWEAWAY na blogu:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ga jedva koristim , iskreno ! Imam neku staru , staru , anticku verziju androida i ne mogu da instaliram ni jednu jedinu aplikaciju ! Osim What's App-a. <3 Inace se slazem sa svim navedenim !

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши