четвртак, 16. јул 2015.

Is it Society or just Myself?

Ćao :)
Danas ja hoću malo da se prošetam, a stavila sam najveće naočare za sunce i uvezala kosu u neku čudnu punđu, da me neko ne bi prepoznao. Mislim, naravno, prepoznao bi me, ali poenta je u tome da se skrivam ljudi iz škole. Zašto?
Jednostavno. Mrzim ljude iz škole. Oni su ljudi iz škole, i tamo bi trebali i da ostanu.
Jer, možda su zapravo ljudi iz škole razlog zbog kog ne volim obrazovnu ustanovu u koju svaki dan, ofc, septembar-jun, moram da idem. Ne samo ja, već i većina ljudi.


Jer tamo, ili ćeš pasti pod pravilima našeg, khm, razvijenog, khm, društva, ili ćeš se pozdraviti sa socijalnim životom.
Nema opraštanja ni za šta što kažeš, uradiš, ili pomisliš. 
Gotovo je.
Ne nužno svi, ali neko će se setiti toga. 


Plus, ljudi, ne slušamo svi Nikoliju. Molim vas, smirite doživljaje. 

Toliko za danas. 

-Mrs Honey

7 коментара:

  1. Анониман16. јул 2015. 04:25

    ja ne slusam nikoliju :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hhahaha xDD Skroz se slazem sa tobom ! Tokom celog raspusta video sam se samo sa jednom osobom iz odeljenja , ne mislim da je to za pohvalu (mislim na to sto ne izlazim iz kuce) nego jednostavno tako zelim. Ne volim svoju skolu , a ne zato sto mora da se uci , to je najmanji , dobro ne najmanji , ali jedan od manjih problema , vec zbog dece i nastavnika koju u tu edukativnu ustanovu moraju da idu.

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Bas mi je drago da si iznela svoje misljenje jer se potpuno slazem sa tobom. Zao mi je sto me i dalje zanimaju misljenja drugih ljudi i zato vecinu stvari koje zaista zelim ne mogu da uradim jer se plasim osude. Inace, divan post! ♥

    P.S GIVEAWAY je na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17. јул 2015. 07:51

    i zaboravila sam da napisem :mnogo lepo pises i stvarno mi se dopada tvoj blog!!!,ja bih htela da napravim blog ali nzm kako(možes li da mi pomognes) i poslednja stvar da li se blog placa?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno. <3
      Odes na blogger.com i napravis google nalog, a ako imas samo se prijavis. Onda klikni "napravi blog" ili tako nesto, i ostalo ces se snaci. :) ne placa se :)

      Избриши