понедељак, 13. јул 2015.

What's Behind the Shadow?

Heej. Izvinjavam se sto nije bilo posta, jednostavno sam htela mali odmor od interneta. Nego, danas ja ulazim na youtube, i vidim video od moje omiljene jutjuberke- Eve Gutowski, poznatije kao MyLifeAsEva. Video se zove Realistic Morning Routine, i mozete ga pogledati klikom OVDE.
Video me je naveo na razmisljanje. Svi mi pokusavamo da prikazemo sebe kao savrsenstvo.
Ipak, meni se vise svidjaju nesavrseni ljudi. Mislim, draze mi je da vidim nekoga ko je srecan u svojoj kozi, a nije savrsen, nego da vidim nekoga ko bi bio "atraktivan" prema kriterijuma 21. veka (xd) a nije zadovoljan.


Znaci, pre nego sto pocnete da mislite nesto o nekome, razmislite st se nalazi iza senke. Jer jedino sa ljudima koji nam nesto znace mozemo biti ono sto jesmo. Sa onima kojima verujemo. 
Ne sa celim svetom. U vecini slucajeva imamo pogresno misljenje o nekome. 
Ali nikada ne pomislimo da je ono sto je na povrsini isto sto i ono u dubini. 


Ovaj post je kraci, ali je iskren, a to je po mom misljenju najvaznije.

Toliko, 
Mrs Honey.


P.S. Danas je nedelju dana od mog prvog posta xD.




4 коментара:

  1. Zanimljiv post. :) Slažem se da mnogo ljudi ne prikazuje sebe u pravom svetlu.

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post.Pisala sam slican post pre par dana na mom blogu.Delimo isto misljenje :).Ja mislim da niko nije savrsen a i jedna bubuljica vise manje,..Super blog ;).

    oneloveonestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши